#BiteMe

  Obecné

Hashtag #BiteMe se používá v různých kontextech na sociálních médiích a dalších platformách. Jeho význam a použití se mohou lišit v závislosti na kontextu. Jedním z příkladů je značka wellness produktů Nyumi, která tento hashtag použila v rámci své reklamní kampaně s indickou herečkou Kriti Sanon.

Použití v reklamní kampani Nyumi

V roce 2022 wellness značka Nyumi spustila reklamní kampaň s indickou herečkou Kriti Sanon pod názvem #BiteMe. Kampaň byla zaměřena na povzbuzení žen, aby čelily svým každodenním problémům, namísto toho, aby si na ně zvykly. Slogan #BiteMe byl použit k podpoře postoje „řekni svým problémům #BiteMe“, jako výzva k řešení problémů jako nedostatek spánku, stres, infekce močových cest, vypadávání vlasů a mdlá pokožka.

Obecné významy a použití

V širším kontextu se výraz „Bite Me“ používá v angličtině jako lehce drzý způsob, jak říci „nechte mě být“ nebo „jdi pryč“. V mnoha případech se používá jako obrana proti urážkám nebo jako reakce na pokusy o ovlivňování jednání osoby

Píseň skupiny Enhypen

V květnu 2023 se hodně rozšířil hashtag #BiteMe v souvislosti s novou písničkou jihokorejské chlapecké skupiny Enhypen (viz. #Enhypen).

Napiš komentář